Гарантія

Умови гарантії

На всі запасні частини куплені у нас надається гарантія від виробника запчастин. Гарантійний термін починається з моменту придбання товару. Термін гарантії становить від 14 днів до 12 місяців в залежності від групи деталей.

Претензії по гарантії на запасні частини можуть бути розглянуті тільки при пред’явленні несправної деталі разом з її заводським пакуванням  і надання наступних документів:

  • Наряд-замовлення автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль.
  • Правильно заповнений акт рекламації (скачати).
  • Копії реєстраційних документів СТО.

 

Гарантійні зобов’язання не поширюються на:

  • Витратні запасні частини і матеріали (масла, фільтри, технічні рідини і т.п.).
  • Товари електричної групи (автолампи, реле, датчики, запобіжники, електронні блоки, котушки, свічки запалювання і т.п.).
  • Природний знос деталі.
  • Механічне пошкодження.
  • Товар встановлений з порушенням інструкцій по встановленю чи ремонту.
  • Товар пошкоджений внаслідок неправильної установки.
  • Товар, який передчасно вийшов з ладу внаслідок невиконання рекомендацій заводу-виробника по заміні даної деталі, необхідності заміни супутніх до неї запчастин, а також необхідність проведення обов’язкових заходів перед установкою деталі (наприклад: деталі міняються тільки в парі – амортизатор, тяга стабілізатора і т .буд .; обов’язкова заміна масла, маслопроводу турбіни при заміні самої турбіни; промивка системи кондиціонера при установці нового компресора кондиціонера; промивка системи гідро-підсилювача(Г/П) керма при установці нового насоса чи рейки Г/П кермаі т.д.).
  • Пошкодження деталі в результаті ДТП.

Магазин не відшкодовує клієнту витрати, пов’язані зі зняттям-установкою запчастини та їх доставкою до магазину.

 

Повернення товару:

Повернення або заміна товару з інших причин можливий протягом 14 календарний днів від дати отримання товару, за попереднім погодженням з менеджером (за винятком пунктів  розділу “Товар не підлягає поверненню”). Товар приймається до повернення тільки в заводській упаковці, в якій він був відпущений клієнту за умови повної його справності, комплектності та збереження товарного вигляду.

Послуги з доставки товару в процесі повернення оплачує клієнт.

 

Товар не підлягає поверненню:

  • Товар зі слідами встановлення.
  • Товар з пошкодженою або втратою товарного вигляду упаковкою.
  • Товар з порушеною комплектністю.
  • Товар з порушеною герметичністю вакуумної упаковки (наприклад вкладиші коленвала і т.п.).
  • Товар з терміном поставки 5-21 робочих днів.
  • Товар з позначкою «Безповоротна позиція».
  • Товар під замовлення вартістю менш 200 грн.